Hürriyet

31 Ocak 2014 Cuma

ALIŞVERİŞ DELİLİĞİ



Alışverişi hangi kadın sevmez..Her kadın maddi gücü ve imkanları dahilinde alışveriş delisidir.Kimi daha tutumlu olur kimi daha savruk.
Ben savruk kısmındayım bunu biliyorum :) Ben tam adına savruk demiyorum tabi.İhtiyacı karşılamak olarak adlandırıyorum..Kulağa daha hoş geliyor..
Her şeyi istiyorum..Çorap almaya bir mağazaya girsem bile en az beş çeşit çorap almadan çıkamıyorum.
İstekler bitmiyor hep bir şeylere ihtiyacım var..Hep bir şeyler almak lazım.
Keza market alışverişi içinde aynı şey geçerli.Bir insan marketten ne alabilir en fazla demeyin hiç.Ben işime yarasın ya da yaramasın hoşuma giden her şeyi alabilme kapasitesine sahibim.
Mesela en son hafta sonu sadece ekmek almak ve yürüyüş yapmak için evden çıktım..Benim oturduğum yerde arabasız tuvalete bile gidemiyorsun.(Bu yazıyı okuyunca sevgili arkadaşlarım eminim gülecekler.)Her neyse ben üşenmedim arabasız çıktım :)
Eve döndüğümde elimdeki poşetleri görünce sevgili eşimin yüzünde ki dehşet ifadesini her zaman ki gibi görmezden geldim..(Canım sende bu yazıyı görmezden gel olur mu?) Bu ne Burçin? Aa hayatım bak bu bu işe yarıyor..Geçen gün şu işi yaparken fark ettim lazım oluyor! :)  (Sanırım bugünden sonra beni yalnız başıma markete falan göndermeyecek..)
Ama bende nasıl bir rahatlama oldu.İnsan kendini ne alırsa alsın mutlu hissediyorsa kesinlikle tedaviye ihtiyacı var demektir.
Hatta sadece benim gibi rahatsızlar için bir sektör oluşturulabilir.
Nişantaşı gibi bir yerde çalışıyorum.Artık siz düşünün gerisini.Bugün yine bir yürüyüş yapayım diye çıktım.Neyse ki cüzdanımı yanıma almamıştım.Ama şuan kalbimi fethetmiş bir güneş gözlüğü var.Ve bu konuda kesinlikle ''İlk Görüşte Aşka'' inanıyorum..Muhtemelen akşam eve dönüş yolunda yolum o gözlükçüye düşecek :)))

Sevgili eşim sen bu blogu takip etme sakın olur mu. Love u :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder