Hürriyet

30 Ocak 2014 Perşembe

EYVAH EYVAH 3 GALA GECESİ





Dün akşam son anda karar vererek Eyvah Eyvah 3 ün galasına gittim.Önceki filmlerden çok keyif almıştım.Ata Demirer ve Özge Borak bence çok sevimli  bir çift.Şahane bir uyumları var.
Film hakkında çok fazla bir yorum yapamayacağım.Çünkü galaya gittim ama filmi izleyemedim.Evet izleyemedim..Şaka gibi değil mi?Ben tam tersi Burcu Esmersoyu izledim gece boyu.Efsane kesinlikle efsane bir kadın.
Ayrıca Demet Akbağ kadar zarif bir kadın tanımadım.Etrafına nasıl bir pozitif enerji saçıyor..

Her şey ne şahane başlamıştı halbuki..
Organizasyon şirketi kimdir bilemiyorum ama bu gece çok daha iyi olabilirdi.Öncelikle böyle gecelerde kapıda davetiye görme ya da isim listesine bakma olayına farklı bir boyut getirilmeli.Davetliyim ve kapıda kuyruk beklemek istemiyorum.Hemde deli gibi soğuk Kanyon gibi bir yerde.
Neyse salonlar doldu taştı insanlar merdivenleri doldurdu..Ama davetiye sayısı ile davetli sayısı tutmadı mı yoksa koltuk sayısına bakmadan davetli mi çağrıldı bilemedim.Kapıda kalan bir çok insan oldu.
Sonuç itibariyle reklamın iyisi kötüsü olmaz.Film eminim yine şahanedir.Hafta sonu izlemeyi planlıyorum.Gerçi dün gece korsan cd alıp izlemeyi düşünmüştüm :)  (Biraz sinir yaptım sanırım.)
Ama emeğe saygı diyerek sinema salonunun yolunu tutacağız tabi ki..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder