Hürriyet

15 Ocak 2014 Çarşamba

MORPATLICANN NEREDE KALMIŞTI :)

Mor patlicann'ı açalı neredeyse bir yıl oldu.Bir hevesle girdim bu işe, kendimce bir şeyler yapmaya çalıştım.Ama sanırım birazda ayran gönüllü olmamdan dolayı yarıda bıraktım.
(Yazı yazmak zor gelmiş olabilir tabi bana.Gerçi evlendikten sonra insanın kendisine vakit ayırması ayrı bir zorluk) İç sesim hep bunları düşünüyor! :)
Az önce tesadüfen nette sörf yaparken  blogumdan bir kaç sayfa gözüme çarptı.Açıkçası çok hoşuma gitti bu durum :) Kendime özel şahsım adına bir şeyler yapmak güzel bir duyguymuş.Hele ki internet gibi bu işleri ölümsüzleştirebileceğimiz bir ortam varken.Neden bu işe devam etmiyorum dedim tabi ki..Bugün itibariyle sanırım Mor patlicannla ilgilenmeye devam edeceğim..
Lütfen takipte kalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder